Frå 1. mai har alle gravide tilbod om gratis kikhostevaksine

Gravide kan frå 1. mai få gratis oppfriskningsdose av vaksine mot kikhoste. Vaksina skal gjevast i svangerskapsveke 24, men ved oppstarten gjeld tilbodet for alle som er gravide i veke 24 eller meir.

Feltarbeid og fuglekartlegging i Fjaler

Melding om feltarbeid og fuglekartlegging frå NIBIO i Fjaler kommune

Møte i kommunestyret og komitéane - torsdag 25. april

Torsdag 25. april er det møte i kommunestyret og komitéane.

Ledige sommarjobbar innan helse- og omsorg

Fjaler kommune helse og omsorg treng fleire ferievikarar i sjukeheim, miljøtenesta og heimetenesta i veke 25-32. Du må vere over 18 år.

Dale VGS - Appellar frå kommunane i HAFS

Administrasjonen i Vestland fylkeskommune har foreslått reduksjon i fleire yrkesfaglege linjer på Dale vidaregåande skule. Kommunane i HAFS har sendt inn apellar mot dei føreslåtte reduksjonene.

Vil du bli meddommar?

Ønskjer du å vere med på å ta avgjerd i rettssaker? VFjaler kommune oppmodar innbyggjarane som vil bli meddommar i perioden 2025-2028 til å melde sin interesse.

17. mai i Dale

Etter nokre år vekke frå komiteløysinga til 17. mai i Dale, vil Dale Ungdomslag no ta hovudansvar for 17. mai feiringa.

Varsel om sanering av kablar, stolpar og skap

Telenor skal utføre saneringsarbeid i Flekke, Halsnes, Loneland og Vassdalen

Smil-midlar 2024

Søknadsfrist for tilskot til spesielle miljøtiltak i jordbruket er 1. april 2024. Dette er midlar som er løyvd frå jordbruksavtalen og skal gå til tiltak utover vanleg landbruksdrift.   (Foto: Kjell Horne)

Forslag til medlemmar i råd for menneske med nedsett funksjonsevne perioden 2024-2027

I samband med kommune- og fylkestingsvalet skal det oppnemnast to nye medlemmar og to varamedlemmar til Rådet for menneske med nedsett funksjonsevne. Både organisasjonar og enkeltpersonar kan kome med forslag til kandidatar.